Dodawanie Google Analytics przez Google Tag Manager

Aktualizacja: na filmie mówię, że warto zainstalować dwa tagi Google Analytics. Google niedawno ogłosił, że 1 lipca 2023 wszystkie usługi Google Analytics 3 (Universal Analytics) przestaną procesować dane. Czyli dane nie będą zbierane. Jeśli dopiero zakładasz GA, to możesz spokojnie zainstalować tylko GA4 – jest coraz lepszy. ps. film możesz przyspieszyć, na dole po prawej….

Spectra 2.0 wtyczka do Gutenberga

Spectra 2.0 – wtyczka do budowania stron na Gutenbergu [Motyw Astra, Kadence Blocks]

Siemaneczko! Dziś opowiem Ci o wtyczce Spectra 2.0. Jest to wtyczka do budowania stron w oparciu o bloki Gutenberga. I może ta wtyczka mieć duży sukces w postaci wielu pobrań z tego względu, że twórcy tej wtyczki są również twórcami najpopularniejszego motywu w repozytorium WordPress – czyli motywu Astra. Filozofia twórców jest podobna jak nasza…

Wtyczki wordpress

Wtyczki WordPress, które mogą zaszkodzić

Siemaneczko! Witam Cię w szóstym odcinku podcastu o biznesie na WordPressie. Jestem Karol z bloga WPziom, na co dzień zajmuje się tworzeniem i wspieraniem biznesów moich klientów w oparciu o WordPress, dzięki temu mam możliwość dzielić się z Tobą praktycznymi wskazówkami na temat WordPressa od strony biznesowej i technicznej. Posłuchaj na YouTube Dziś powiem o…

Jaki motyw do biznesu wordpress

Jak wybrać motyw WordPress do swojego biznesu

Siemaneczko! Witam Cię w piątym odcinku podcastu o biznesie na WordPressie. Jestem Karol z bloga WPziom. Na co dzień zajmuje się tworzeniem i wspieraniem biznesów moich klientów w oparciu o WordPress. Dzięki temu, mam możliwość dzielić się z Tobą praktycznymi wskazówkami na temat WordPressa od strony biznesowej i technicznej. Posłuchaj Listen to “Jak wybrać motyw…

Tłumaczenie WordPress

Jak przetłumaczyć motyw WordPressa

Czy w trakcie tworzenia swojej strony internetowej korzystasz z motywu WordPressa? Jeśli tak, to prawie pewne, że będziesz musiał(a) zainteresować się tym, jak przetłumaczyć motyw. To ważne, by nie wprowadzać w konsternację tych, którzy odwiedzą Twoją stronę i natkną się na przykład na “previous/next”, “read more” albo “search”. Może to się wydawać nieistotnym detalem, ale…