Automatyzacje w biznesie on-line

Automatyzacje – ich wdrożenie w firmie pozwala uprościć codzienne operacje, oszczędzić czas i skupić się na tym, co naprawdę ważne – rozwijaniu Twojego biznesu. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom możesz łączyć różne aplikacje i wyeliminować błędy. Niech żmudne, powtarzalne zadania pozostaną już tylko wspomnieniem!



Zautomatyzuj swoje działania i usprawnij procesy!

Narzędzia, z których korzystamy oferują liczne integracje z popularnymi narzędziami, a dzięki elastycznym rozwiązaniom i dostępnemu API możesz dostosować procesy do swoich unikalnych potrzeb. Zwiększ efektywność i rozwijaj biznes w sposób dopasowany do Twoich celów.

Sam nie wyobrażam sobie mojego biznesu bez automatyzacji – robią mega robotę. Sprawdź, jak wdrożyłem rozwiązanie, które oszczędza mi wiele godzin i przyspiesza pracę oraz kontakt z klientem.

Narzędzia, na których pracujemy

Dzięki nim możemy tworzyć rozwiązania skrojone na miarę Twoich potrzeb, oszczędzając Twój czas i podnosząc efektywność. Poznaj najczęściej używane narzędzia, które wdrażamy w naszej firmie i dla klientów!

Oczywiście to nie wszystko – dobór narzędzi zawsze zależy od potrzeb klienta i tego, jaki problem chcemy rozwiązać – lub co możemy ulepszyć.


automatyzacje a obsługa klienta

Obsługa klienta

  • Automatyzacja e-maili: Automatyczne powiadomienia e-mail, personalizowane wiadomości do klientów i szybka komunikacja – to liczy się w biznesie on-line.
  • Segmentowanie odbiorców: Automatyczne przesyłanie klientów do odpowiednich segmentów w CRM w zależności od ich działań (np. dokonanych zakupów, wypełnionych ankiet).
  • Obsługa zgłoszeń i zapytań: Tworzenie zgłoszeń w systemie po otrzymaniu e-maila czy wypełnieniu formularza przez klienta.
  • Chatboty i automatyczne odpowiedzi: Skonfigurowanie botów w taki sposób, aby odpowiadały na najczęściej zadawane pytania.

Jak automatyzacja odciąży Cię przy obsłudze klientów?

make.com

logo make
  • Integracja z systemami CRM, aby spersonalizować wiadomości i oferty,
  • Przesyłanie zgłoszeń z różnych źródeł do systemu zarządzania obsługą klienta,
  • Połączenie chatbotów ze stworzoną bazą wiedzy, aby odpowiadać na FAQ.

Uncanny automator

Uncanny Automator
  • Automatyczne przypomnienia dla użytkowników WordPress o aktywności, np. kończącej się subskrypcji.
  • Personalizacja wiadomości w oparciu o działania użytkownika w WordPress, np. zakup określonego produktu.
  • Nagradzanie klientow za poszczególne działania, np. recenzję produktu w sklepie.

zapier

logo Zapier
  • Integracja formularzy kontaktowych z systemami obsługi zgłoszeń,
  • Automatyczne wysyłanie e-maila powitalnego po zapisaniu się do newslettera,
  • Powiadomienia SMS o zbliżającym się spotkaniu,
  • Automatyczne tworzenie zadań w Asanie lub Trello po zgłoszeniu problemu przez klienta.

Automatyzacje w sklepie internetowym

  • Integracje z systemami zarządzania magazynem: Każde zamówienie z WooCommerce może być automatycznie przesyłane do systemów księgowych lub ERP.
  • Automatyczne potwierdzenia płatności: Błyskawiczna wysyłka maili z potwierdzeniem zapłaty i fakturą
  • Raportowanie sprzedaży i analiza: Łączenie danych z różnych źródeł do zapewniania pełnego i jasnego obrazu wyników sprzedaży.
  • Automatyzacja promocji: Wdrażanie kodów rabatowych na podstawie ściśle określonych kryteriów.

Jak zwiększyć efektywność e-commerce dzięki automatyzacji?

make.com

logo make
  • Zarządzanie stanami magazynowymi poprzez połączenie WooCommerce z ERP
  • Łączenie danych i przesyłka do zewnętrznych narzędzi analitycznych
  • Tworzenie automatycznychy maili

Uncanny automator

Uncanny Automator
  • Przypisywanie klientów do list mailingowych
  • Dostosowanie rabatów czy reguł promocji w oparciu o role użytkowników, np. rabaty dla klientów czy subskrybentów.
  • Powiadamianie o niskim stanie magazynowym w sklepie
  • Uruchamianie kampanii e-mailowych

zapier

logo Zapier
  • Możliwość zapisywania zamówień do bazy np. w AirTable czy Google Sheets
  • Generowanie raportów w arkuszach kalkulacyjnych
  • Przesyłanie danych o zakupach do systemu CRM
  • Synchronozacja danych np. z MailerLite

Automatyzacje wsparciem dla platform kursowych

  • Szybsza obsługa kursantów: Automatyczne przypisywanie do kursów czy generowanie certyfikatów
  • Synchronizacje: Połączenie platformy kursowej z Kalendarzem Google aby w łatwiejszy sposób zarządzać terminami webinarów.
  • Administracja platformą: Łatwiejsze zarządzanie użytkownikami czy możliwość tworzenia i automatycznej wysyłki faktur.

Postaw na zautomatyzowaną platformę e-learningową

Pozbądź się powtarzalnych zadań – niech automatyzacje pracują dla Ciebie, a Ty skup się na rozwoju swoich kursów.

make.com

logo make
  • Tworzenie raportów w zewnętrznych narzędziach, jak Google Sheet, z wynikami kursantów
  • Synchronizacja danych o zdobytych punktach w przypadku platformy kursowej z wdrożoną grywalizacją

Uncanny automator

Uncanny Automator
  • Automatyczne usuwanie użytkowników, którzy zakończyli subskrypcję
  • Możliwość odblokowania dodatkowych treści na stronie kursu po osiągnięciu określonych wyników.
  • Powiadamianie kursantów bezpośrednio w ich profilu w WordPress
  • Uruchamianie kampanii e-mailowych

zapier

logo Zapier
  • Dodawanie kursantów do list remarketingowych
  • Informowanie kursantów o zbliżającym się końcu subskrypcji i wysłanie oferty ze zniżką
  • Wysyłanie e-maili z przypomnieniami o niedokończonych lekcjach

Łatwe zarządzanie

  • Automatyczne zarządzanie rolami i uprawnieniami użytkowników: można przyporządkować lub zmienić rolę danego użytkownika
  • Śledzenie działań: dzięki śledzeniu aktywności użytkowników możemy budować koleje automatyzacje, które zwiększą stopień konwersji – czyli finalnie będziesz mieć więcej klientów!
  • Integracja z wtyczkami: Możesz połączyć różne rozwiązania użyte na Twojej stronie dla lepszego przepływu informacji.
integracja Fluent CRM i Airtable

Twórz zautomatyzowane bazy danych

Uwolnij swój czas korzystając z rozmaitych integracji – niech Twoja bazqa wiedzy buduje się sama!

make.com

logo make
  • Integracja danych z WordPressa, w tym WooCommerce, Tutor LMS czy LearnDash i przesyłanie do zewnętrznych systemów
  • Wysyłanie przypomnień, dezaktywacje konta

Uncanny automator

Uncanny Automator
  • Automatyczna zmiana ról użytkowników (np. z „gościa” na „kursanta”) po dokonaniu rejestracji lub zakupu.
  • Wyzwalanie akcji na podstawie aktywności użytkownika, np. wysyłanie powiadomień lub przypisywanie nagród
    .

Fluent crm

logo Fluent CRM
  • Tworzy profile użytkowników i śledzi ich aktywność, umożliwiając dalszą automatyzację.
  • Odbiera dane z formularzy kontaktowych i przechowuje dane kontaktowe leadów czy klientów
  • Możliwe jest przesłanie danych dalej i stworzenie np. bazy w AirTable

Automatyzacje – jak to działa?

  • Analiza potrzeb: Badamy, jakie procesy możemy automatyzować, gdzie tracisz najwięcej czasu i jakie działania są powtarzalne.
  • Priorytety: Tworzymy listę priorytetów i identyfikujemy obszary, które wymagają optymalizacji, np. zarządzanie zamówieniami czy obsługa klienta.
  • Formularz rezerwacji: Stwórz formularz dostosowany do Twojej firmy i potrzeb klienta i osadź go na swojej stronie internetowej.
  • Dobór narzędzi: W tym momencie wiemy już, czego potrzebujesz – i dobieramy odpowiednie narzędzia.
  • Konfiguracja: Tworzymy dla Ciebie pierwsze, spersonalizowane przepływy pracy i ustalamy logikę działania.
  • Integracja: Jeśli jest taka możliwość, staramy się zintegrować ze sobą jak najwięcej narzędzi, aby możliwie zminimalizować ilość ręcznej pracy.


Jakie korzyści przyniesie Ci wdrożenie automatyzacji?

  • Zwiększenie przychodu: Dzięki usprawnieniom w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta automatyzacje przyczyniają się do większej konwersji i większych zysków.
  • Lepsza pozycja na rynku: Z lepszą obsługą oraz szybszym przepływem procesów i komunikacji z pewnością wyróżnisz się wśród konkurencji
  • Niezawodność: Automatyczne procesy działają zgodnie z ustalonym harmonogramem i zasadami.

.


scenariusz automatyzacji w Make.com
Źródło: make.com


Dlaczego warto kupić licencję od Implemo?

Wiele wdrożeń zakończonych sukcesem
Implemo posiada bogate doświadczenie w implementacji Bitrix24. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla klientów z różnych branż, co pozwala nam precyzyjnie ocenić potrzeby każdego klienta oraz możliwości, jakie oferuje Bitrix24. W rezultacie jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania idealnie dopasowane do wymagań Twojej firmy.
Wsparcie techniczne

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Bitrix24 i nie wiesz, od czego zacząć, nasz zespół przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces, zapewniając pełne wsparcie techniczne i merytoryczne.

Jak wdrażam automatyzacje

Zobacz, jak automatyzacja pomaga mi i wielu moim klientom w uwolnieniu swojego czasu.

Usprawnij procesy w swojej firmie

Ciesz się automatyzacją, ułatw sobie codzienne zadania i obserwuj, jak wzrasta Twój biznes!

Professional

indywidualnie
  • Wszystkie funkcje pro wybranego rozwiązania
  • Dożywotnie aktualizacje
  • Wdrożenie automatyzacji wg specyfikacji
  • Opieka powdrożeniowa